2016. november 20., vasárnap

Stílus és design a Millenárison 2016

A tavalyi wamp design vásár után már nagyon vártam az ideit, márcsak azért is, mert nagyon szeretem a magyar tervezők igényes munkáit. A 2015-ös volt az első, amelyről itt a blogon is beszámoltam, ez megtalálható itt.

Nagyon szubjektívan, személyes kedvenceimről írtam akkor, és ez most sem lesz másképp, viszont emelett most említést kell tennem az ékszerkészítőkről is, mert tavaly az nagyon kimaradt az összefoglalómból. Nem azért, mert kevésbé szép munkáik lennének, csak akkor valahogyan másra fókuszáltam.



Előre is elnézést kérek a telefonos fotókért, sajnos idén is csak így sikerült :)

Nem kerültem közel az összes ékszer standjához, ezek csak azok, amelyek nekem a legjobban tetszettek:


KELAU  Handmade Jewelery
Hock Judit design


MYART jewels

NISE DESIGN


the naan design


kontur fashion

theia design

RULIED 


Aki nem visel ékszert, de egyedi stílusos kiegészítőt szeret, az is megtalálhatta, festett selyemsálak formájában:

D. Afrodite hand paintes silk

Személyes kedvenceim idén is a textil és bőr neszeszerek, pénztárcák, táskák voltak:



Rosehip design

Tinta

Marie Anne design



Levary Bag Desing


Ducsai Leather Goods

Designvonal

Örömmel tapasztaltam, hogy idén a négylábú kedvencekről sem feledkeztek meg a tervezők :)


Madzag


 Noteszekből, határidőnaplóból számomra még mindig ők a csúcs:

Noteshell

Most pedig következzen az a kategória, akik miatt mostantól mindig kijövök majd. Nem titkolom, leginkább az érdekelt, lakberendezés szempontjából milyen kiállítóval találkozhatom. Több képzőművész, grafikus munkáját kell megemlítenem, munkáik évről évre lenyűgöznek.
Ha valóban stílusosak szeretnénk lenni, akkor ne az ikeában vásárolt képekkel dekoráljuk a falat. Nagyon sok szép print, vagy akvarel találhatott gazdára a vásáron, ezekből én is bevásároltam, és mint tavaly, idén is használni fogom valamelyik lakber munkám során.

Szolnoki Ágnes Art and Desing for Everyday


Magyar Béla grafikus munkái


Varga Zsófi grafikusművész 

Az idei kedvencem pedig a következő két kiállító volt. A kerámia madárkák és a nyuszis vattapamacstartó :)

ÉAN Ceramic


Cata

Ennyi fért bele abba a röpke másfél órába mialatt kint voltam, és ez csak egy töredéke annak, ami a látogatókra várt. Azt hiszem, jövőre az egész napot erre kell szánnom :)



1 megjegyzés: